vineri, 21 noiembrie 2008

Vreau să fiu iubitul tău

Vreau să fiu pe veci iubitul tău,
În braţe să te strâng neîncetat
Să îţi închin de-acum sufletul meu
Şi numai eu să fiu al tău bărbat.

Ne plimbăm în fiecare seară
La braţ pe străzi, prin parcuri şi alei,
La fel cum făceam odinioară
Târziu sub coroanele de tei.

Într-un târziu acasă să venim
Îmbujoraţi, plini de culoare,
Până târziu în pat să ne iubim,
Fără a şti, că afară-i soare.

Să regretăm, că noaptea-i scurtă,
Că ne-am tot iubi şi săruta
Fericiţi la a iubirii poartă,
De unde niciodată n-am pleca.

Să-ţi admir trupul de zeiţă
Umerii rotunzi, talia fină,
Sânul tău cu mica aluniţă
Şi pasul tău de balerină.

Şi în mii de şoapte de amor
Cu multe vorbe de iubire,
Simt că tu şi cu al tău fior,
Mi-aduci pe lume fericire.

http://www.youtube.com/watch?v=yV7hLHiFHxg

Un comentariu:

Anonim spunea...

DACA AI FI IUBITUL MEU..........TE-AS SFASIA CU PRIVIREA....TE-AS IUBI CU VIATA........TE-AS IGROPA IN DORINTA........TE-AS ...