marți, 25 noiembrie 2008

Iubito să fi a mea mireasă

Hai! Să mergem pe câmpuri nesfârşite
Amândoi ţinându-ne de mână,
Să bată inimile fără frână
Şi să-ţi ofer iubirile infinite.

Hai! Iubeşte-mă şi curge-mi iar prin trup
Să simţi a mele arzătoare buze,
Cum rătăcesc prin a tale bluze
Şi de dragul tău, eu cum încet ţi-o rup.

Aroma ta proaspătă de iubire,
În aşternut alb imaculat,
Împreună cu un dulce sărutat
Şi a trupurilor clocotire

Ne va ţine, doar aprinşi şi-mbrăţişaţi
Dogoritori, contopiţi noi amândoi,
Noaptea toată fost-am unul şi nu doi,
Dar numai la iubire condamnaţi.

Hai! Iubito să fi a mea mireasă,
Eu să fiu al tău amant, soţ şi iubit,
Să ne iubim mereu la infinit,
Tu din zi în zi, tot mai frumoasă.


3 comentarii:

.✿*E LENA*✿. spunea...

E noapte,e tarziu
Si ma uit lung la stele,
Singuratatea m-a cuprins
Ma inconjoara,ma sufoca...
Astept sa apari de undeva
Din pulberea de stele.
Sa iti vad chipul drag,
Sa ma imbratisezi
Si sa imi spui soptit
...TE IUBESC...SUNTEM DOI...
Cu drag...

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=2PeSDrs2qK0

Anonim spunea...

Te simt atat de aproape,incat cuvintele tale ning ochii mei fara
sa spuna nimic,dar spunand mai mult
decat ar vrea...cuvinte care imi
invaluie gandul ca un tot scris inainte de a fi scris.....
Te simt ca pe o intrebare, fara
raspuns...si totusi ratacesc
printre versuri...