luni, 3 noiembrie 2008

Iubito

Mi-ai apărut către amurgul vieţii
Strălucind ca roua dimineţii,
Mai frumoasă ca un fir de trandafir
Mângâiat în zori blând de un zefir.

Ca valul mării eşti fremătătoare,
Străluceşti ca un răsărit de soare,
Tu ai adus în viaţa mea iubirea,
Mi-ai arătat ce-nseamnă fericirea.

Te iubesc total şi necondiţionat
Pentru toată bucuria ce mi-ai dat,
Eşti iubită, amantă şi soţie,
Eşti aşa cum mi-am dorit viaţa să fie.


http://www.youtube.com/watch?v=D5646Oe_y5c&feature=related

5 comentarii:

Anonim spunea...

Trandafir de fata ,vino, Rana mea din piaptalin-o ! penelopa .

Trandafirul spunea...

Mai frumoase ca un fir de trandafir
Mângâiat în zori blând de un zefir
sunt minunatele tale cuvinte, pentru care din inimă îţi mulţumesc.
Cu drag Trandfirul

.✿*E LENA*✿. spunea...

De ce ma lasi iubite,
In noptile-nstelate
Sa-mi plang a mea iubire
Pana in zori de zi?
Sa nu stiu ce e tihna
Sa nu stiu ce e somnul
Si sa ma rog la Domnul
Tot asteptand sa vii....!
Cu drag...

Trandafirul spunea...

Elena,
De ce vrei tu să plângi?
Mai bine-n braţe să mă strângi
Până în zori de zi
Să afli ce-nseamnă a iubi
Şi uite aşa cu bucurie
Vom trăi în fericire
Cu drag Trandafirul.

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=ans8CB578o4
Te-am intalnit in noaptea tarzie...
cand gandurile mele pline de sperante
te asteptau......