marți, 4 noiembrie 2008

Pe plajă

De ce nu suntem pe o plajă mare?
Amândoi întinşi sub razele fierbinţi,
Doar din ochi să ne sorbim cuminţi,
Lenevind sub razele de soare.

Spre seară mă aplec, şi te sărut,
Să îţi amintesc că avem şi casă
Cu o cină aşteptând pe masă,
Ce arată că noaptea a început.

Şi ne vom strânge-n braţe cu ardoare,
Cu multă iubire te voi săruta,
Cu patimă, cu abandonare.

Te voi dezbrăca şi te voi alinta
Aprins de atâta înflăcărare
Şi ţie pe veci eu mă voi dedica.


http://www.youtube.com/watch?v=d_mLFHLSULw

8 comentarii:

Anonim spunea...

Daca as fi cu tine pe o plaja, tu ai fi soarele meu .

Trandafirul spunea...

Penelopa mulţumesc pentru toate cuvintele tale şi te asigur că şi tu eşti la fel pentru mine
Cu tot dragul Trandafirul

Anonim spunea...

asculta tu bine ,iubite
nu plange si nu-ti fie teama,
asculta ,cum greu din adancuri,
marea la ea cum ne cheama.
**cu drag Elly**

Trandafirul spunea...

"De ce nu suntem pe o plajă mare?
Amândoi întinşi sub razele fierbinţi"

Elly,
dacă marea mă va chema
la ea,
voi merge
doar cu dumneata

Cu drag Trandafirul.

Anonim spunea...

Iubitule , daca marea te chiama ,fi atent..........valurile.

Trandafirul spunea...

Penelopa,
Valuri, valuri,
dar oare nu spre ele alergăm.
drag Trandafirul

.✿*E LENA*✿. spunea...

In Bahamas as merge cu tine,Trandafirule...
Daca,as stii ca-ti place de mine.
Pe o plaja am sta intinsi la soare
Sub o umbrela la racoare.
Si am pleca cand soarele ar apune
Sa luam cina in doi,pe bune...
Cu drag...

Trandafirul spunea...

Elena,
in bahamas hai cu mine,
sa peterecem nopti senine,
zilele la un fierbinte soare
sa ne ademeneasca seara la culcare,
iar atuncea vom cina noi doi
şi apoi tot amandoi
in continuare
vom face din noapte sarbatoare
Dar pe bune, zău pe bune, Elena amandoi.
Cu drag Trandafirul