miercuri, 12 noiembrie 2008

Doresc

Doresc să-mi fi tu raza de lumină,
Ce-mi dirijezi drumul spre tine.
Să-mi fi tu o minunată floare,
Să te sărut de azi fără-ncetare,
Ochii să-ţi fie ape cristaline
Cu strălucirile divine.
Când chipul mi-l voi oglindi în ei,
Să uit parfumul florilor de tei,
Iar trupul de zeiţă să-ţi privesc,
Să te admir până simt că ameţesc
Şi uşor să te alint, să te dezmierd,
Apoi în braţele tale să mă pierd.
Cuprinşi de fiori să ne contopim
Amândoi înlănţuiţi, să ne iubim,
Să îţi şoptesc cuvintele de dor,
Aprins în noaptea lungă de amor.
Iar dimineaţa mâna să ţi-o cer,
Gaj pentru iubirea toată ce-ţi ofer.


http://www.youtube.com/watch?v=BHf0D894pjI&feature=related

4 comentarii:

Anonim spunea...

iti ofer tot ce pot, dar nu pot sa-ti ofer totul...iti ofer un sarut ca o scrisoare de amor
***elly***

Trandafirul spunea...

Elly,
pentru al tău sărut
îţi ofer pentru început
un lung sărut
şi întreaga mea iubire
şi totul, pentru a ta fericire

Anonim spunea...

DORINTA IUBBIREA MEA SA SEMENE CU TINE-AS VREA , TU PRINT CE CONSTRUESTI ALTARE . N-AS CREDE CA EXISTI DE N-AS SIMTI MEREU LUMINA TA CELESTA.

Trandafirul spunea...

Penelopa,
Dorinţa ta
de-o semăna
cu mine,
pentru tine
eu ţi-aş da
ceva
pentru a-ţi lumina
toată viaţa ta