joi, 27 noiembrie 2008

Noapte de iubire, noapte de dor

Sunt încă-n pat, nu-mi iau gândul de la tine,
Nici de la noaptea ce ai petrecut-o tu cu mine….
Şi să te strâng la piept acum aş vrea,
Strivindu-te, să simţi că eşti a mea.
Eu am venit
Zburător drag … venit neaşteptat,
Şi te-am găsit
Fierbinte lacomă şi de neuitat.
Pe trupul gol m-am aşezat fără ruşine,
Nemaidorind să plec de peste tine.
Plin de pofte, fără milă te-am sărutat şi te-am muşcat,
Arzând de patimi te-ai zvârcolit, te-am frământat
Şi te-am înnebunit de tot acolo-n pat.
Târziu ai obosit şi-n zori ai adormit,
Iar dimineaţa lângă tine … nu m-ai mai găsit…
Doar lângă pat cearceafurile au căzut…
Martore discrete la ce-a fost şi ce-a trecut…

2 comentarii:

Anonim spunea...

Doar DRAGOSTEA TA imi ofera placere, doar BUZELE TALE au gustul de miere, doar TU vei ramane IUBIREA DE MAINE........

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=RL_eK-Vp3Ns