duminică, 23 noiembrie 2008

Vis de dor (variantă)

Ia-mă în braţe, vreau să mă iubeşti,
Strânge-mă şi hai de mă răsfaţă
Noaptea toată, până dimineaţă
Şopteşte-mi mereu, doar că mă doreşti.

Răsuflarea ta-i un fierbinte vânt
Ce adie în răcoarea nopţii,
Azi când toamna îşi arată colţii,
Iar inima ţi-o simt în piept bătând.

Gândule ce în noapte nu-mi dai pace,
Tu eşti dorul nopţii de iubire
Şi cea mai mare fericire,
Doar tu ştii, sufletul să mi-l împace.

Mereu mi-e foame doar de tine
Şi nopţile sunt triste aşteptări.
Am ochii îndreptaţi spre patru zări,
Iar inima mi-o simt că arde-n mine,

Aşa e visul, mereu tu mi-l frămânţi
Cu a tale doruri infinite
Şi curiozităţi nemărginite,
Încet, încet chiar că mă scoţi din minţi.


2 comentarii:

.✿*E LENA*✿. spunea...

Vino,iubire sa visam
Si sa pasim doar impreuna,
Spre infinit noi sa zburam,
Vesnic doar mana-n mana.
Surasul tau de implinire,
Imi da puterea sa rezist,
Sarutul cald,plin de iubire,
Imi alunga orice gand trist.
Cu drag....

Anonim spunea...

Cand iti este tie foame , mie-mi este tare sete.Dea-le noastre sarutari ,Dea-le noastre framantari .Si de multe alte cele ,Esti Luceafar printre stele...