marți, 25 noiembrie 2008

Vino diseară-n visul meu

Vino diseară-n visul meu
Şi cu şoapte de iubire
Am să te strâng la pieptul meu,
Fremătând de fericire.
- - - - - - - - - - - - - - - - -
Vino diseară-n visul meu
Că eşti aşa departe
Şi vino zi de zi mereu
În ore târzii de noapte
- - - - - - - - - - - - - - - - -
Vino diseară-n visul meu,
Când luna pe cer răsare.
Voi fi asemenea unui zeu,
Care-ţi oferă o floare.
- - - - - - - - - - - - - - - - -
Vino diseară-n visul meu
Şi am să te simt aproape,
Când am să fiu iubitul tău
De azi noapte de noapte.
- - - - - - - - - - - - - - - -
Vino diseară-n visul meu
Şi îţi dăruiesc iubire.
Voi păstra legământul tău
De acum, în amintire.

Un comentariu:

.✿*E LENA*✿. spunea...

Vin diseara-n visul tau...
Vin iubite,vin in visul tau
Sa ma alinti,cum te alint si eu.
Sa ma invelesti cu soapte
Vin iubite,vin la noapte.
Sa ma mangai cu dor
Sa-mi spui vorbe de amor...
Sa retraim cuminti
Zile si nopti,fericiti...
Cu drag...