duminică, 2 noiembrie 2008

Fior

Mai albă ca luna strălucitoare,
Ai buzele mai roşii decât focul,
Privirea mereu mai arzătoare,
Tu reprezinţi în viaţa mea norocul.

Neprihănită apari în viaţa mea,
Nepreţuită cum e o comoară,
Cu iubirea toată vin în faţa ta,
Să te sărut frumoasă domnişoară.

Eu sunt robul tău, tu îmi eşti stăpâna,
Iubirea şi viaţa îmi vei lumina,
Că tu eşti pe lume numai una.


La tine când mă uit, simt un fior,
Fiorul nemărginitului amor,
Fiorul de care mi-a fost tare dor.


http://www.youtube.com/watch?v=6bt9RTMDvX4

6 comentarii:

ana sofian spunea...

felicitari!

Anonim spunea...

iti multumesc din toata inima

Anonim spunea...

As dori sa pot trece granita inimii tale.........

Trandafirul spunea...

Penelopa, spusele tale
îmi aduc acel fior, de care mi-a fost şi îmi este tare dor.
Cu drag Trandafirul.

Anonim spunea...

Dintre iubirile tale ,cam peste o mie . De ce Doamne mi la-i adus tocmai mie

Trandafirul spunea...

Penelopa,
cine ştie?
de ce ţie?
dar spune-mi mie
cine ştie?
de ce mie?

cu drag Trandafirul