miercuri, 12 noiembrie 2008

Noapte

Aşteptăm acuma miezul nopţii
Pentru a ne iubi mai mult ca ieri
Cu multe şi lungi îmbrăţişări,
Până la zorii dimineţii.

Luna îşi va revărsa lumină
Peste a noastre trupuri goale,
Forme frumoase, sculpturale,
Muzica ne cântă în surdină.

Îndelung, eu te voi săruta,
Apoi, strâns de tine mă lipesc,
Cu patimă am să te iubesc
Şi cu şoapte te voi alinta,

Iubită, amantă şi soţie
Totul pentru mine tu să fi,
Numai pe tine te voi mai iubi,
Fericirea mea a ta să fie.

În loc de bună dimineaţa
În zori îţi voi oferi o floare,
Limpede să îţi fie faţa
La primele raze de soare.


http://www.youtube.com/watch?v=JbY8YuYs67U

4 comentarii:

Anonim spunea...

o serenada aud ...
un cantec de amor
pe asternut un trandafir,
e iubirea mea din zor.
tu ai plecat
dar eu mai sper
ca vei mai veni...
ca ma vei iubi...
***elly***

Anonim spunea...

plina de romantism,ca de altfel toate poeziile.

Anonim spunea...

eu te astept iubite**-/``de e noapte ,de e zi petala mea din trandafir vei fi. si daca te vei supara eu trandafiri mereu voi adapa.

Trandafirul spunea...

Elly,
"Îndelung, eu te voi săruta,
Apoi, strâns de tine mă lipesc,
Cu patimă am să te iubesc
Şi cu şoapte te voi alinta"

Cu drag Trandafirul