marți, 18 noiembrie 2008

Gânduri

S-a întins o distanţa între noi,
Şi-ntind o mână fără să te-ating.
Ce s-a întâmplat cu amândoi?
Dar cu iubirile ce nu se sting?

Spre tine gândul îşi ia zborul,
Să nu te mai simt aşa departe.
Legat de tine îmi simt eu dorul
Şi nimic nu ne mai desparte.

La tine mă gândesc acum târziu
La nopţile lungi de astă vară
Să-mi umplu iar sufletul pustiu

Mi-amintesc de prima seară
Când în parc sub bolta înstelată

Ţi-am jurat iubirea mea odată.

http://www.youtube.com/watch?v=Cubyqw-wIMI

4 comentarii:

Anonim spunea...

tu esti departe
dar amintirile-s aproape
tu esti plecat
dar eu nu te-am uitat
***elly***
mi-a placut

Anonim spunea...

SA LI SE INTERZICA POETILOR SA PIARA. Si de cate ori ei trudesc,catedralele sa traga clopotele intru vindecarea celor ce iubesc (gandul meu )

Trandafirul spunea...

Elly,
"La tine mă gândesc acum târziu
La nopţile lungi de astă vară
Să-mi umplu iar sufletul pustiu."

Mulţumesc pentru frumoasele tale cuvinte.
Cu drag Trandafirul.

Trandafirul spunea...

Penelopa,
"Spre tine gândul îşi ia zborul,
Să nu te mai simt aşa departe.
Legat de tine îmi simt eu dorul
Şi nimic nu ne mai desparte."

Inimile se iubesc şi se vor iubi, iar vindecarea lor tot din iubire va veni.
Cu drag Trandafirul