luni, 3 noiembrie 2008

Ca tine-n lume nu mai e niciuna

Să îţi învălui trupul cu privirea,
Să îţi admir silueta ta divină
Şi ochii tăi strălucitori de zână,
Iar eu să îţi dăruiesc iubirea

La piept sânii rotunzi, tari să ţi-i strivesc,
Să îmi arzi trupul cu a lor dogoare,
Să simt iubirea ta ameţitoare,
Când dorinţa arzătoare ţi-o şoptesc.

Şi-n zori când s-o potoli furtuna,
Îţi voi şopti cu admiraţie,
Ca tine-n lume nu mai e niciuna.

Şi mâine fără invitaţie,
Din nou la tine cu drag am să revin,
Ca numai ţie iubirea să închin.


http://www.youtube.com/watch?v=5AfTl5Vg73A&feature=related

5 comentarii:

catalina spunea...

arde, iubitule, in inima mea,
aproape ca un carbune incins,
arde intr-adevar, inima ta,
acea inima care m-a aprins.

Trandafirul spunea...

Catlina şi tu ai aprins cărbunele încins care astăzi se numeşte inima mea. Şi tu ai deschis un dtrum nou în viaţa mea.
Cu drag Tradafirul

Anonim spunea...

SA VINA POMPIERII..

Trandafirul spunea...

Penelopa,
"Şi mâine fără invitaţie,
Din nou la tine cu drag am să revin"

Dar vin intr-o dacie roşie, într-o autoutilitară - tot roşie
drag Trandafirul

Anonim spunea...

minunate versuri