duminică, 27 mai 2012

Nopţile noastre de amor



Că eşti a mea, atât de dulce-i gândul,

Cu braţele mă strângi in cercul lor de foc,

Iubirea noastră începe ca un joc,

Ce se repetă nopţi şi nopţi de-a rândul.


Buzele fierbinţi sunt dulci ca mierea,

Ochi-nfierbântaţi îi ai strălucitori,

Iar obrajii tăi acum ca doi bujori

Ştiu a trezi în trupul meu plăcerea.


În toate nopţile noastre de amor,

Fără reţinere tu arată-mi sânii,

Cu ochii să-i admir cum fac păgânii.


Trupul meu arde ca un încins cuptor

Ca un vulcan cu lava ne-cuminte,

Urcă în trepte dragostea-mi fierbinte…


2 comentarii:

Speranta Subtire spunea...

Colectionez frumoasele tale poezii dintre care imi permit sa raspund cu una:

Încredere

Să te înşel, în braţe când mă strângi,
Să te înşel cu tine…
Să mă înşeli, chiar dacă inima mi-o frângi,
Să mă înşeli cu mine…
Înşeală-mă, e tot ce îmi doresc,
Înşeală-mă cu mine…
Apoi ţie la ureche să-ţi şoptesc,
Te-nşel şi eu cu tine…

Anonim spunea...

Un comentariu ff,frumos ..
Felicitarii !!!