miercuri, 2 mai 2012

Fata subţirică-n brâu.



Ce-i de zice lumea, să nu-i crezi?

Eu tot am să cred cei doi ochi verzi.

Ochii ce i-am văzut aseară,

Seară fierbinte ca de vară.


Mă plimbam cu câinele spre râu,

Privind o fată subţirică-n brâu.

Dar când a-ntors capul spre mine,

Mi-a îngheţat sângele în vine.


Ochii cei mai frumoşi din lume,

Mari, verzi, parcă făcuţi anume,

Să ştiu că în fine am aflat,

Ochii ce mereu i-am căutat.


Intimidat, pe loc am rămas,

Înmărmurit şi fără glas,

Privind ochii ce m-au fermecat,

Nici n-am simţit, că a plecat.


Şi mi-a rămas de ieri să caut pe râu

Pe ea, pe fata subţirică-n brâu…


2 comentarii:

Unknown spunea...

OCHII VERZI
de Anonim

Iubeste ochii verzi
Si mangaie-i cand vezi
Ca-s luminosi ca luna.
Admira ochii verzi
Si spune-le povesti
Cand te privesc cu dor.
Nu crede ochii verzi
Cand licariri de foc
Si negru far`noroc
Se joaca`n ei.
Cand lacrimi reci ca marea
Aluneca din verde
Saruta-i bland pe pleoape
Si ploaia se va pierde.
Dar fugi cand vezi ca ochii
Mai verzi decat smaraldul
Te-ngheata din privire,
Iti zguduie suflarea.
Caci ochii verzi sunt blanzi,sunt buni si credinciosi
Dar nu-i trada nicicum, ...devin periculosi.

Unknown spunea...

Proverbul zice ca ochii verzi
Sa-i admiri si sa nu-i crezi,
Sunt multi ochi verzi in lume
Ce-au iubit sincer,cu suflet.

Cand iubirea le-a fost tradata,
Umilita,in picioare rau calcata
Prefera sa uite,sa se retraga,
Sa sufere,ca nimeni sa-i vada!

N-am vazut o lege scrisa
Ca doar ochii verzi sa minta,
Multi alti ochi au lasat
Suflete, ce-au sangerat!