sâmbătă, 5 mai 2012

Clipa



Vino cu trupul tău să mă-nveleşti,

Cu braţele-ndelung să mă dezmierzi,

La piept strânge-mă, să nu mă pierzi,

Şi tot mai pătimaş să mă iubeşti.


Chiar dacă în jur tot s-ar nărui,

Cu buzele să îmi aprinzi fiorul,

Pierdut uitând ce-nsemnă dorul,

Tu să-mi arăţi, ce-nseamnă a iubi.


Ai pielea moale, părul cascadă,

Gâtul graţios, umărul rotund,

Între sâni buzele să mi le-ascund,

Iar trupul fierbinte-i acoladă.


Clipa mea dulce de iubire

Ce darnic azi tu mi-ai dăruit,

Când pătimaş noi doi ne-am contopit,

A fost infinită dăruire.


2 comentarii:

Anonim spunea...

Ia-ma-n brate azi, sa ma iubesti,
Strange-ma si hai de ma rasfata
Toata noaptea, pana dimineata
Soptind ca doar pe mine ma doresti
...................................

Aici am gasit cele mai frumoase versuri.Va multumesc.

Maria

Unknown spunea...

As vrea sa fi acum cu mine
In brate sa ma strangi incet,
Sa-mi spui cuvinte de iubire
Cu mangaieri sa ma dezmierzi.

Sa simt mirosul pielii tale
Si gustul dulce-a buzelor,
In ochi vapai seducatoare
Si mladierea mainilor.

Si-n zvarcoliri ametitoare
Sa ne-npletim duios si lin,
Placerii sa-i dam frau liber
Pana-n zori,cand adormim!...

Multumesc si eu Trandafire,pentru frumoasele tale poeme si poezii !