miercuri, 2 mai 2012

Gânduri şi gânduri,



Cu trupul tău mă chemi mereu la tine,

Să te privesc, în braţe să te strâng,

Iar inima iubită acuma să o frâng,

Jurând că nu mai plec de lângă tine.


Trupul tău mă învăluia discret,

Iar buzele pe tine îşi fac un drum,

Să uit că viaţa mea e foc sau fum,

Şi dorul mi se va domoli încet.


În zori când pasiunea îşi ia zborul,

Iar locul e gol, totul a trecut,

Nu uit amorul ce s-a petrecut,

Nici cum in mine ai aprins fiorul.


Oare? Iubirea să ne fie gară?

O inimă ce bate prima oară?

Un drum anost, uitat aşa-ntr-o doară?

Sau ce-mi doresc eu seară de seară


4 comentarii:

Unknown spunea...

Cu parfumul iubirii,mangaieri duioase
Te-astept iubite,in brate sa te strang.
Sarutarile mele fierbinti si patimase,
In paradisul meu,dorinte iti aprind.

Sanii mei rotunzi cu forma de pahare,
Soldurile frumoase lungi de amazoane,
Pielea mea moale,sub ale tale buze
Te-nvaluie cu dulci fiori ce te aduce.

Spre noaptea fierbinte de amor,
Cu sufletul plin de dor.

speranta_iubirii spunea...

Foarte frumoase aceste versuri, dar pe cand ele vor fi tanspuse in realitate?

Unknown spunea...

Multumesc frumos!
Dar oricat ma straduiesc,n-am sa reusesc sa scriu asa frumos ca tine.
Intotdeauna,ti-am admirat poeziile si clipurile!
Sunt doar versuri,scrise intr-un bloc...

Unknown spunea...

fac o corectare...
Sunt doar versuri,scrise intr-un blog..