luni, 14 mai 2012

În prag de toamnă



Doamnă, doamnă, frumoasă doamnă

Ne-am întâlnit în prag de toamnă,

Cu vieţile stoarse de iubiri,

Dar bogate-n multe amintiri.


Dar după mulţi ani ne-am întâlnit

Şi din prima clipă ne-am iubit,

Inima-mi bate nebuneşte,

Că-n mine numai ea trăieşte.


De mână te-am prins, te-am admirat

Cu ochii aprinşi te-am sărutat

Inimile ni le-am dăruit,

Iubire ne-am făgăduit.


Acuma la apusul vieţii,

Cu tot avântul tinereţii,

Vreau să împărţim doar bucurii

În noii zori ce se vor ivi.


Te voi iubi pe tine doamnă,

Din acest început de toamnă,

Vei fi în viaţa mea un soare

Şi-o-ndelugată sărbătoare,


2 comentarii:

Anonim spunea...

Domnule,
sunteti minunat, va rog continuati.

Maria

Unknown spunea...

In soapta spun,doar eu s-aud
ca n-am sa uit seara in care
stingher de mana m-ai luat,
m-ai privit,m-ai admirat
si duios m-ai sarutat
au urmat seri frumoase,
calde,instelate
in care am retrait
sentimente de mult uitate
am invatat din nou sa iubesc
sa ma bucur,sa rad,sa visez,
sa spun...te iubesc!
Domnul meu,
ramai în viata mea un soare
si-o-ndelugata sarbatoare.