duminică, 6 mai 2012

Comoara mea



Fericite-s clipele cu tine

Şi eu muşc cu gura însetată,

Lacom din pielea ta înmiresmată,

Când îţi lipeşti trupul tău de mine.


A stat timpul acum în prag de seară

Şi aşteptând răsăritul lunii,

Să ne ascundem de ochii lumii,

Când pe trupul tău mâna-mi coboară.



Lipiţi să fim de azi întreaga viaţă,

Mă rostogolesc în pat cu tine,

Clocoteşte şi sângele-n mine,

Când trupul sub mine se răsfaţă.


Îţi cobor în trup cu a-mea dogoare

Şi îţi simt iubirea ta divină,

Dar cine oare mai e de vină,

Că înfloresc cu tine ca o floare.


Zilnic ne iubim ca astă vară

La ceasuri târzii noapte de noapte,

Când încet îţi spun cu mii de şoapte,

Că iubirea ta-i a mea comoară.


Un comentariu:

Unknown spunea...

COMOARA MEA
de Simina

E greu de spus in cuvinte
Ce simt pentru tine
In unul ti-as spune
Ca e iubire

Si daca maine ar fi sa aleg
Intre tine si lume
N-as sta sa ma gandesc
Te-as alege pe TINE

E greu ca nu esti aici langa mine
Dar sa nu uitam ca-n tot raul e un bine
Si chiar de suntem departe
In noi doi o singura inima bate

Ai aparut si ai adus cu tine
In viata mea atata fericire
As vrea sa pot sa ti-o dau inapoi
Mereu sa fim doar amandoi

Si altii vad in arta fericirii
Comori si bani,nimicurile iubirii
Si cand le au dupa o viata intreaga
Tot ce-au cules a fost povara

Pe cand iubirea desi nu multi prea stiu
E alinarea sufletului pustiu
E zambetul din fiecare zi
E tot ce in viata pur mai poti simti

N-am cautat comori si bani
Dar totusi am gasit
Si vreau sa o pastrez etern in ani
Comoara ca te-am intalnit

Cand eu am cunoscut comoara mea
Ti-am dat doar tie inima
Si tie eu ti-o las pe VECI
Pana voi fi sub frunze reci

De-ai stii ce multa fericire
Aduci in viata mea iubire
Cu toate ca suntem departe
COMOARA MEA tu-mi esti aproape

Nu vreau sa-ti spun cuvinte
Ca vorbele ranesc
Iti spun printr-o privire
Ce mult TE MAI IUBESC!!!

Si ce iti spun iubite
Nu sunt poemi de dor
Bucati din suflet rupte
Iti dau in schimbul lor

Nu stiu sa scriu iubire
Ce insemni in viata mea
Atata stiu in lume
CA ESTI COMOARA MEA!!!