miercuri, 2 mai 2012

Of! dar greu e de trăit…




















Hai termină femeie, eşti un drac smolit!

Eu pic de somn şi tu ai chef de iubit?

Uite că sticle de bere, golirăm o duzină...

Iar dacă tu n-ai somn, cine-i de vină?

Că-i senin afară? Că-i lună? Că-i multă verdeaţă?

Hai mă tu nevastă … dispari de tot în ceaţă!

Vecina nurlie-şi încearcă norocul,

Că focul ce-o arde, nu-l stinge tot blocul…

Astâmpăr nu are şi-mi iese-n cărare!

Norocu-mi surâde, că fata e tare…

O chem! Şoptit la mine în parcare,

Surâde ea fetiţa, venind ca o felină…

Se zgâlţâie totul, la mine-n maşină…

Noaptea e lunga, femeia vorace

Şi nu glumeşte, că ştie ce face…

Dar zorii alungă noaptea nebună

Şi pacea se lasă-ncet, după furtună…


9 comentarii:

Unknown spunea...

EPIGRAME

O, Doamne, inima-mi palpită…
Nu-mi face viaţa şi mai grea,
Deci nu mă duce în ispită,
Ci unde ar dori şi ea.
....................
Te-am văzut şi eu odată
Şi am dat subit în boală;
Pentru mulţi păreai cam goală,
Pentru mine - prea-mbrăcată.
....................
Nu sunt filozof din fire,
Dar concluzia e justă:
Drumul către fericire
Trece sigur pe sub fustă!
.....................
Când declaraţii el le face,
Femeile-l privesc cu teamă,
Dar eu le spun: -Să fiţi pe pace,
E tare doar în declaratii.

Anonim spunea...

voi doua vad ca va potriviti ..
ma mir motanel ..
pe doamna o reprezinta ce scrie ..
dar pe tine ... nu te mai recunosc ..
anonim 22

Unknown spunea...

INCA O EPIGRAMA!

În universul nostru strâmt
Plini de virtuţi şi de ocară,
Prostia este o povară
Pe care cei ce-o duc, n-o simt.

Anonim spunea...

UN PROST NU SPUNE LUCRURI INTELIGENTE ....DAR UN OM INTELIGEN " DACA SE CREDE ASA"
SPUNE MULTE PROSTII SI SCRIE MULTE PROSTII..

CRED CA AM MARE DREPTATE !!!!
ANONIM 22
SIMTI ?? "POVARA "

Anonim spunea...

este un lucru bun pentru un om needucat sa citeasca cari cu citatea
si poezii...
apoi sa se mandreasca cu ei ..vizat
persoana de sus ..
anonoi 22

Unknown spunea...

EPIGRAMA
(conceputa de mine)

Anonoi,sarac de tine
Oare ce pacate-n lume,
Ai facut de-ai capatat
Asa o povara grea?
Cu cititul vad ca stai bine
Cu gramatica-i urgie!
Decat sa tot scuipi venin
Mai bine ai studia putin!

Anonim spunea...

cred ca am mai multe studii ca matale cocoana ..
n-are ros sa-mi stric vreamea cu tine ..
cu gramatica stau bine ...oricine poate gresi cand scrie in graba ca si matale cocoana ...
iti doresc succes pe mai departe ..
dar ai grija motanel zgarie rau ....anonim 22
PS..e usor sa scri dupa versurile
altora cu minci corecturi

Anonim spunea...

interesante mesaje....zau ca da!
ce face micul poet din aceste doamne!

Anonim spunea...

Nu poetul este de vina,ci doamnele care
incurca blogul cu un sait de matrimoniale.
Frumoasele poezii ale poetului,se pare ca nu au atata valoare,cat barbatul...sau se urmareste o denigrare?
Pacat,mare pacat!...
Proverbul spune:caravana trece,pietrele raman!
Asa ca...Trandafire succes,ca talent ai!
Daca tot se poarta,raman si eu in anonimat.