joi, 17 mai 2012

De-ai fi



Te privesc vrăjit şi te admir întruna,

Frumoasă eşti şi veşnic însetata,

De iubire mereu înfometată,

Pătimaşă ca soarele sau luna.


De-ai fi chitară, ţi-aş fi compozitor,

De-ai fi tu iolă , în vânt m-aş transforma,

Ca să vin eu noaptea la tine pe sofa

Şi să-mi sting dorul în noaptea de amor.


Numai pe mine tu veşnic mă iubeşti

Şi ca o fragă să te laşi culeasă

Cu trupul tare, albă şi frumoasă.


Când buzele tu de mine le lipeşti,

Rana din inimă, acum, dispare

Şi iar iubirea-mi înfloreşte ca o floare.



Un comentariu:

Unknown spunea...

............................
De-ai fi o pasare in zbor,
sa vi la mine cand mi-e dor
de sarutarea ta,de zambetul
si glasul tau duios.
De-ai fi soarele pe cer
sa ma alinti cu mangaierea ta,
sa-mi incalzesti inima
spunandu-mi cat ma iubesti.
De-ai fi luna care-mi vegheaza
noapte de noapte somnul lin
cu vise frumoase,
si toate astea,de-ai fi...TU
te strang la piept,
in ochi cu drag te privesc,
cu buzele de tine ma lipesc
si-ti spun...te iubesc!