vineri, 1 iunie 2012

Tentaţia



Buzele-ţi roşii un sărut aşteaptă,

Focul preludiul ce o să urmeze,

Şi pe-amândoi să ne devoreze,

Cu gândul la a raiului poartă…


Trupul tău acuma-i fremătător,

Iar sânii bogaţi de dor tresaltă,

Pentru pasiune-s antica unealtă

Din pragul nopţii noastre de amor…


Pentru tine inima mea bate,

Iar trupul tău nu-mi va lăsa odihna

Cu-n etern fior ce mă străbate.


La piept te strâng şi dulce te sărut,

Fără a ştii, ce înseamnă tihna,

Mereu tentat s-o iau de la-nceput…



2 comentarii:

Speranta Subtire spunea...

Pentru bucuria mea si a cititoarelor vreau sa completez tabloul ultimului romantic ,poetul care ne daruieste mereu un strop de romantism:

PS..Imi cer iertare pentru indrazneala de a publica fara sa cer acceptul .

Intrebari si raspunsuri.

Eu, un falnic ofiţer de modă veche,
Lângă femei simt marea desfătare,
Şi cum să nu se-ntâmple asta oare?
Când frumoase sunt, de nu au pereche.

Când mă voi stinge-n focul lor de dor,
Trăind iubiri cu blonde sau brunete?
Drept moştenire lăsa-voi cu pecete
Sărutul meu pe buza tuturor.

Iubirile din viaţa-mi nu au număr,
Cum număr n-au femeile frumoase,
Ce mi-au trezit doar gânduri păcătoase,
Să le iubesc pe toate, nu să sufăr!

Mă întreb des, de unde vine setea?
De unde-mi vine foamea asta de amor,
Cu trupul străbătut de dulcele fior?
Răspunsul e, mă-mbată frumuseţea…

Speranta Subtire spunea...

Titlul poeziei este:
Intrebari si raspuns