vineri, 15 iunie 2012

Iubito pentru totdeauna eşti a mea...



Visez să sorb cafeaua în fiecare dimineaţă de pe buzele tale, iar în fiecare seară obosit să adorm în braţele tale.

Dimineaţa să mă desprind greu din braţele tale rotunde, moi, calde, primitoare, simţind cum devenim un singur trup, o singură fiinţă. Să te cuprind în braţe, să te strâng, să te lipesc de mine strivindu-ţi sânii la piept, ca să îţi simt bătăile inimii şi să simt pielea ta moale, caldă, fină, catifelată.

Te doresc nemărginit de mult, abia aştept să îmi revărs toată iubirea asupra ta.

Tu eşti minunea pe care o aştept de o viată, tu eşti fiinţa creată pentru mine , eşti fiinţa atât de aşteptată.

Acum eşti aici şi eşti a mea pe veci.

Nerăbdător te-am aşteptat zi de zi, noapte de noapte, te-am aşteptat să te sărut, să îţi mângâi sânii, să îi sărut să îi adulmec fără încetare.

Am tânjit mereu după gustul şi parfumul lor, gust şi parfum care vor rămâne pentru totdeauna pe buzele mele.

Am tânjit mereu după parfumul tău, după parfumul tău unic, copleşitor şi îmbătător

Iubito vreau să te inund cu iubirea mea, iar tu să fi ţărmul care se lasă cuprins de mine, fiecare unduire a ta e si a mea, fiecare tresărire a ta are ecoul în mine. Sunt tot mai fămând de tine, mai însetat de iubirea ta.

Acum nu mai ştiu când se sfârşeşte ziua şi nici când începe noaptea.

Acum ştiu doar că te iubesc.

Oare ce fel de fiinţă sunt, că nu ştiu decât să iubesc?



Un comentariu:

Speranta Subtire spunea...

Tu eti IUBIRE & SPERANTA, cand Iubirea dispare Speranta moare ultima....