duminică, 10 iunie 2012

Există femei…



există femei care trec uşor peste ce sunt,

care-mi păşesc peste inimă şi peste gânduri,

care păşesc peste tăceri, peste nelinişti

sunt femei care mai trăiesc în mine

şi le aud gemetele, ţipetele,

le simt lovind tare cu pumnii

în zăbrelele coastelor mele…


există femei care îmi adorm in braţe,

altele adorm cu mine în gând

sau care se trezesc la plecarea mea din zori,

dar sunt şi femei pe care le întâlnesc în fiecare zi

pe stradă în tramvai sau doar în poezii…


există femei despre care am scris, sau nu am scris,

dar există o femeie, femeia pe care o mai caut…


2 comentarii:

Speranta Subtire spunea...

„Ca o piesă de teatru, așa este viața: nu contează cât de mult a ținut, ci cât de frumos s-a desfășurat.”
Seneca

Unknown spunea...

E ea, femeia...
de Valeria Tamaş

E ea femeia ce-n viata iti apare
O tainica lumina in noaptea efemera,
In brate te atrage, iubindu-te cu-ardoare
Hranindu-te cu-a dragostei himera.

La inceput izvor de daruire
Ingenua, gingasa si gata sa-ti ofere
In viata cenusie doar clipe de placere
Te lasa ca sa gusti din fericire.

Dar focul ce-l aprinde se-nteteste
Si viata-ntreaga ti-o cuprinde
Femeia este fiara cand iubeste
Nu iarta pe barbatul care-o vinde.

Dar de vei sti sa-i fii mereu aproape,
Ea dulci fiori in tine va aprinde
Pe al iubirii val, te va purta departe
Corabie de-a pururi, in viata si in moarte.