joi, 26 iulie 2012

Vreau să te chem



Vreau să te chem
la noapte
la mine-n dormitor
c-un pat fără mătăsuri,
doar tu cu trupul gol
acoperită cu cearşafuri
albe vei fi
aşternutul meu.
Să fie noaptea-ntunecată
fără lună, fără stele,
doar ochii tăi
să-mi lumineze drumul,
iar mâinile tale
s-alunece
pe trupul meu.
Respiraţia ta
adiere uşoară
să aducă răcoare,
gura ta
să-mi strivească buzele
cu sărutări
pătimaşe,
iar trupul tău
să cadă pradă
trupului meu.
Pentru o noapte
să fim pe rând
vânat şi vânător.

5 comentarii:

Unknown spunea...

Ma chemi,la noapte
in dormitorul tau?
intr-un pat fara matasuri
doar in trupul gol?
Pentru o noapte?
mi se pare putin
sa ma satur
de alintarea ta,
de mangaierile tale,
de iubirea ta.
Am glumit,poete
poezia ta-i frumoasa
iar gandurile tale
sunt de vis!

Felicitari trandafire!...multumesc,dulci pupici

Anonim spunea...

Am fost in dormitorul tau,
Chiar si in patul tau,
Bratele mele moi
Te alintau mereu,
Iar gura mea flamanda
Te devora mereu....


Anonom XXX

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown spunea...

senzationale versuri....videoclipul foarte emotionant
...iar poetul mereu inepuizabil!

MAGDA spunea...

Uau....versuri incendiare, tandrete, senzualitate, daruire, pasiune...trairi intense exprima slovele tale...dar numai o noapte? hmm..vorba Karmelitei..:)apropo de pasiune...iata aici cateva versuri faine , mie imi plac ,sper ca si tie!


"Luna a devenit un dansator
la acest festival al Iubirii.
Acest dans de lumină,
această binecuvântare sfântă,
această dragoste divină,
ne cheamă într-o lume aflată dincolo de lumea
pe care numai îndrăgostiţii
o pot vedea,
cu ochii lor arzând de pasiune.

Ei, cei ce s-au predat Iubirii,
Sunt cei aleşi!

Devenind astfel particule de lumină,
ei sunt acum strălucitorul Soare!

Ei au lăsat în urmă această lume de jocuri muritoare;
Ei sunt iubiţii privilegiaţi,
care au creat o nouă lume
cu ochii lor arzând de pasiune."
Rumi
Multumesc poetule! Filmul foarte reusit! Tot inainte!