marți, 24 iulie 2012

Vinovat




Ochii tăi mă ard azi într-un verde drăcesc,
Şi mă-mbată de verde într-o verde lumină.
Te-am iubit disperat şi la fel te iubesc.
Mă declar vinovat! Vinovat fără vină!

Dar te vreau zi de zi şi te chem ne-ncetat,
Mai departe nu văd, mai departe mi-e rău!
Tot ce am, tot ce sunt, tot ce astăzi mi-e dat,
E un cerc neînchis către tine mereu.

Ai să vii în final chiar bătrân de-am să fiu
Mai sărac cu un gând, cu un vis. E firesc.
Dar acelaşi - tot eu, care astăzi îţi scriu
Vinovatul etern, vinovat că trăiesc.

Am restanţe nedate pentru tot ce-i trecut,
Şi am vise nescrise care-mi zac pe retină.
Te-am iubit ca nebunul şi la fel te-am pierdut.


Mă declar vinovat! Vinovat fără vină!

3 comentarii:

Speranta Subtire spunea...

Tot ce am, tot ce sunt, tot ce astăzi mi-e dat,
E un cerc neînchis către tine mereu.
Te-am iubit ca nebunul şi la fel te-am pierdut.
Mă declar vinovat! Vinovat fără vină !

Sentimente profunde ,dureros de adevarate ,prezentate intr-un clip minunat alcatuit.....BOLEROUL , o poezie a trupului intr-o interpretare divina !

MAGDA spunea...

Iar tu Barbate
care imi dai puteri nebanuite,
Sa infloresc ca un copac,
Oare cum sa te invat sa asculti tacerea
Declaratiilor pe care ti le fac?
Cum as putea sa ti retin atentia,
Asupra acelor sentimente faine,
Ce pot grai, dar nu prin cuvinte,
Ci doar in slova linistilor mari?

Unknown spunea...

RUGA PENTRU IERTAREA PACATELOR
de Ion Minulescu

Ştiu că-s vinovat, Părinte...
Ştiu că vina mea e mare -
Vină fără de iertare;
Că-mi bat joc de cele sfinte
Şi nesocotesc Scriptura
Când păcătuiesc de-a rândul
Şi cu fapta,
Şi cu gândul,
Şi cu ochii,
Şi cu gura...

Ştiu că-s vinovat, Părinte...
Dar cu mult mai vinovat
Este-acela care minte!...

Eu nu mint -
Eu sunt ca Tine!...
Nu ştiu dacă-i rău sau bine,
Dar nu cer să fiu iertat,
Fiindcă Tu trăieşti în mine -
Şi cum Tu faci numai bine,
Ce fac eu la fel cu Tine
Nu-i păcat...