duminică, 29 iulie 2012

Planuri de viitor



Ne-am apropiat zâmbind de la-nceput
Cu paşi fermi, sfidând distanţa,
Adulmecând parfumul fierbinte de iubire,
Uitat pe plaja-ntinsă a oceanului
Şi-am întins o mână către tine,
Ca să te invit la cină
Într-un restaurant discret mai sus de plajă.
Am rămas până târziu aici,
Vorbind de una ori de alta,
Făcându-ne şi planuri de viitor.
Împreuna să sorbim întreg oceanul,
Până va seca
Şi-apoi nimic să nu mai ne despartă,
Nici un obstacol să nu mai stea în calea iubirii dintre noi.

3 comentarii:

Speranta Subtire spunea...

Am rămas aici,
Vorbind de una ori de alta,
Făcându-ne şi planuri de viitor.

Sunt momente de neuitat minunat exprimate in inegalabilele versuri,un clip alcatuit cu multa maiestrie , muzica bine aleasa.

Unknown spunea...

Planuri,ganduri,promisiuni,
in versuri frumos aranjate
pe o muzica aleasa.
Vesnic romantic si sensibil...

"Împreuna să sorbim întreg oceanul,
Până va seca
Şi-apoi nimic să nu mai ne despartă,
Nici un obstacol să nu mai stea în calea iubirii dintre noi."

Frumos Trandafirule,felicitari!....pupici dulci

Anonim spunea...

SA MA INVITI LA CINA,,SA POVESTIM SA RIDEM SA GLUMIM...E GINDUL MEU ALEASA TA DIVINA!