marți, 24 iulie 2012

Cât de tare-am obosit.



Nu mă simt bine acum şi-am obosit.
De atâta muncă, stres sau alte aiureli,
Parcă şi inima-i cuprinsă de-ameţeli,
Iar sufletu-mi de tot s-a lenevit.

Somnul meu plin de vise m-ocoleşte.
De atâta oboseală şi gându-i amorţit,
Iar valul de iubire, de mult a înlemnit
Şi-n juru-mi totul, totul se opreşte.

Mi-e dor, mi-e dor de marile-mi iubiri,
De dragoste mi-i dor, când mă trezesc.
Cât îi de greu, doar azi mă dumiresc,
Căci tot ce-a fost, rămasa-n amintiri.

Of, Doamne cât de tare-am obosit!

2 comentarii:

MAGDA spunea...

Of,of..grea e oboseala si munca care nu se mai termina....dar asa fain pusa pe versuri bravo! Filmul este minunat, mi a placut!Multumesc!

Unknown spunea...

DUPA ATITA OBOSEALA E O INCINTARE SA ACSULTI MELODIA ...SI SA CITESTI VERSURILE CE EXPRIMA TRISTETEA..UNUI SUFLET..OBBOST! CRED CA MI SE PORTIVESTE SI MIE!
FRUMOASA MUZICA...EXPRIMA MULT...PRINTRE RINDURI!