marți, 31 iulie 2012

La asfinţit



Ochii mi se rotesc,
după câte-o floare,
ca parcă am înnebunit
cu pălăria-n vânt
şi tot privesc
sânii frumoşi ce din bluza ta răsar.

Mi-a rămas pe buze gustul fierbinte
al sărutului tău
lung şi pătimaş,
încât nici ochii nu mi se mai rotesc
după nici o floare,
oricât de frumoşi sâni ar mai avea.

Asfinţitul lin coboară,
iar ziua s-a sfârşit
şi îţi ascult dorul şoptit,
mă-nfior la gândul că eşti acum aici
şi-mi pare că-s tot mai îndrăgostit.
oare numai pare?

Simt pe buze gustul dulce, pătimaş,
când îmi laşi sărutul
tandru, senzual
şi liniştit.
îmi alunecă mâna
pe trupul tău fremătător.

4 comentarii:

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Speranta Subtire spunea...

Regret ca nu pot comenta in versuri dar daca ma inviti la dans ,tandru,senzual si linistit, trupurile nu vor avea nevoie de cuvinte.
Versurile minunate ,muzica si imaginile selectate cu multa sensibilitate ne fac sa intelegem cat de divina este dragostea atunci cand o intalnim pe cea unica si adevarata.Eu am invatat ca iubirea varsta nu cunoaste !
Pentru toate astea, iti multumesc!

Unknown spunea...

SI "PASARILE PARADISULUI SPUNEAU" CIT DE BINE ALEASA PIESA MUZICALA.. ..CU VIDEOCLIPUL PE MASURA.FELICITARI TRANDAFIRULE!!!

MAGDA spunea...

Mihai Eminescu - Sa fie sara-n asfintit

"Sa fie sara-n asfintit
Si noaptea sa inceapa,
Rasaie luna linistit
Si tremurand din apa;

Si sa imprastie scantei
Cararile din cranguri;
In ploaia florilor de tei
Sa stam in umbra singuri.

Si capul meu de grija plin
De bratul tau se culce
Sub raza ochiului senin
Si negrait de dulce,

Ca iar cuminte sa ma fac,
Caci tu imi prinzi tot gandul,
Ca cerul ce priveste-n lac
Adancu-i cuprinzandu-l.

Cu farmecul luminei reci
Simtirile strabate-mi:
Revarsa liniste de veci
Pe noaptea mea de patemi

Si de asupra mea ramai
Durerile de-mi curma
Si fii iubirea mea dentai
Si visul meu din urma. "