vineri, 20 iulie 2012

Cânta zeiţă!



Cânta zeiţă! Focul m-a cuprins…
Şi daca ieri nu mai credeam în vise,
Doar întâlnindu-te, s-au reaprins
Şi pasiuni şi sentimente stinse.

Cântă zeiţă! Inima mea bate!
S-a dus durerea vechilor iubiri.
Îmi eşti aici, doar tu, până la moarte!
Ce-a fost, a fost, rămân doar amintiri.

Cântă zeiţă! Dragostea mea cântă!
Am scris-o azi pe ape si pe frunze .
Ca un altar, aşa îmi eşti de sfântă,
Mă-nchin uşor, cât un sărut pe buze…

Cântă zeiţă! Dragostea mea cântă!

2 comentarii:

Unknown spunea...

Canta poete!Iubirea cea mare
Ce se vrea vie si arzatoare,
Crede in vise,crede-n destin
Uita trecutul,raman amintiri.

Canta poete!Iubirea cea mare....


Frumos Trandafire,esti divin....

MAGDA spunea...

Asa este, ce a fost a fost, raman amintirile ce nu ni le poate lua nimeni....au sipetul lor , intr-un sertar al sufletului, unde sunt pastrate neintinate,in siguranta..toti avem un trecut cu parti bune si altele mai putin bune...asa cum a fost...este trecutul nostru si trebuie sa -i pastram memoria cum se cuvine...chiar si amintirile triste...acestea ne -au ridicat treapta cu treapta in drumul devenirii noastre ca OM..ne-au facut sa devenim mai puternici, mai experimentati..chiar si atunci cand poate credeam ca se naruie totul in jurul nostru...nimic nu-i intamplator in viata aceasta...pana si incercarile destinului au rolul lor bine definit!Cheia succesului consta in abilitatile si maiestria noastra de a reusi sa ne desprindem de trecut,sa facem pace cu el, sa i dam Ceazrului ce al Cezarului , prin pastrarea locului si importantei cuvenite in arhiva vietii noastre,dar sa nu -i permitem sa ne asimileze, sa ne anihileze prezentul si speranta pentru un viitor asa cum ni-l dorim si sa nu uitam ca IUBIREA nu are varsta! Este binevenita oricand, o binecuvantare divina, daca stii sa o identifici, sa o apreciezi la justa -i valoare atunci cand merita, si nu in ultimul rand sa o pastrezi...greu de gasit, de castigat afectiunea cuiva dar si mai greu de pastrat asa -i?:) Frumos totul, versurile, muzica aleasa, filmuletul ....bravo Trandafire..tot inainte!