marți, 3 iulie 2012

Iubita mea cu… ...



…chip de zână şi trupul de cadână
Vino la mine de dorul mi-l alină…
Cu ochii strălucitori, iar vocea mângâiere,
Atingerea tandră - o dulce adiere…

Cu braţe moi, hai, de umeri mă cuprinde
Şi patima din mine o aprinde,
Sânii tăi pentru beţie sunt pahare,
Iar şoldurile-s largi ademenitoare…

Flămând muşc din ale tale buze,
Când mâinile-mi aleargă pe sub bluze,
Iar dorinţele în mine se aprind
Şi trupul gol în braţe ţi-l cuprind…

Lacom privesc faţa ta îmbujorată,
Aprinsă, de iubire răsfăţată,
Iubito la noapte vreau, să mă iubeşti,
Aşa cum pe lume tu ştii să iubeşti…


4 comentarii:

MAGDA spunea...

Senzualitate, sensibilitate, bun gust, romantism , muzica, imagini, versuri de suflet pentru suflet...bravo Catelule !

Anonim spunea...

Ai devenit si catelul doamnei ?? offf trandafirule ...unde iti este mandria de barbat ??
anonim V...
e tare indrazneata doamna !!

MAGDA spunea...

Stimata Doamna Anonim, elegant ar fi sa va prezentati inainte sa va adresati celor din jur sau si mai mult..sa atacati! Sub pavaza anonimatului orice larva devine fluture sau zmeu paraleu! Si apoi..spatiul de aici este destinat coment urilor aferente postarilor facute de titularul blog ului...eu dansului m -am adresat, de la dansul astept replica pro sau contra ...dupa caz!Sau ati dorit neaparat sa certificati veridicitatea vorbelor intelepte din batrani?" Cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia!" P.S. Daca imi doresc neaparat catel..voi merge la Pet shop fiti sigura..pe cel de aici vi -l ofer cu drag...ma refer la poza de avatar...o am in duplicat...scuza ti -mi indrazneala !

Unknown spunea...

Bine i-ai facut Magda draga!...nu este prima data cand ataca si jigneste...se face numai de rusine!