luni, 1 decembrie 2008

Valul de iubire

Să ne iubim acum, clipă de clipă,
Să te doresc şi în braţe să te strâng,
Să îţi sărut şi ochii care plâng
Ascunşi de-a dragostei aripă.

Şi să ne lăsăm purtaţi în larg de val,
Doar iubirea să ne mai conducă,
Înapoi să nu vrem, să ne-aducă,
Şi să uităm tot ce-am lăsat la mal.

Cât înotăm, de talie te voi ţine.
Cu zeci de pătimaşe îmbrăţişări
Te voi săruta fără a mă abţine.

Numai ochii tăi faruri să ne fie
Prin depărtatele peregrinări,
În oceanul adânc de bucurie.

2 comentarii:

Anonim spunea...

si m-am iubit...cu tine-n valul diminetii
te-am adunat din spuma zorilor fierbinti
si mi-am jurat ca esti himera frumusetii
te-am inspirat,si mi-am iesit din minti!

Trandafirul spunea...

penelopa
şi zorile fierbinţi şi soarele arzător
ne aşteaptă pe amândoi cuprinşi de dor

„Numai ochii tăi faruri să ne fie
Prin depărtatele peregrinări”

cu drag Trandafirul