miercuri, 3 decembrie 2008

De dragul tău

De dragul tău aştern aceste rânduri
Cu sufletul şi inima amară,
Îndoit, cu mii şi mii de gânduri,
Ce mă stăpânesc azi, în prag de seară.

Frumoasele noastre nopţi de iubire
Când noi ne îmbrăţişam plini de pasiune,
Să fi fost toate numai amăgire?
Sau poate trecătoare slăbiciune.

Când ai uitat de tot ce ne-am promis?
Printre şoaptele noastre aprinse.
Iubirea ta, astăzi unde ţi-ai trimis?
De mi-ai lăsat dorurile nestinse.

Aş vrea ca trupul din nou să ţi-l cuprind,
Cu ochii admirativi să-l tot privesc
Şi vechile patimi să ţi le aprind,
Pentru că n-am încetat să te iubesc.

6 comentarii:

Dan Gheorghe spunea...

foarte frumos blogul. felicitari. si poeziile sunt deosebite!!!

Anonim spunea...

Multumesc ingerilor findca te cunosc.........

Trandafirul spunea...

Domnul Dan Gheorghe
Mulţumesc pentru frumoasa dumitale apreciere.
Cu stimă Trandafirul

Trandafirul spunea...

Penelopa,
Eu nici acuma nu găsesc
Cuvinte ca să-ţi mulţumesc
Pentru că tu mă citeşti
Să ţi se împlinească, tot ce-ţi doreşti
Cu drag Trandafirul

Anonim spunea...

de dragul tau citesc aceste randuri
de dragul tau tanjesc la ale tale ganduri
de dragul tau revin
de dragul tau ma sting.......
***elly***

Trandafirul spunea...

elly
iar eu de dragul tău mai scriu aceste rânduri
de dragul tău şi a lor tale gânduri
gânduri care mereu mă urmăresc
gânduri care o clipă nu mă părăsesc

„Aş vrea ca trupul din nou să ţi-l cuprind,
Cu ochii admirativi să-l tot privesc
Şi vechile patimi să ţi le aprind,
Pentru că n-am încetat să te iubesc.”

Cu drag Trandafirul