joi, 18 decembrie 2008

Raza de soare

Te voi iubi micuţă floare
Cu ochii tăi frumoşi de zână,
Ce strălucesc în depărtare,
Umplându-mi viaţa de lumină.

Trupul de antică zeiţă
Pe care în braţe l-am tot strâns,
Purta pe cap o coroniţă,
Când sângele mi l-a aprins.

Eu pătimaş te-am dezbrăcat,
Rupând şi hainele pe tine,
Iar trupul alb l-am sărutat
Şi ţi-am muşcat formele pline.

Ca două mere-ţi erau sânii,
Când tu-ntre coapse m-ai cuprins,
S-a stins şi lumina lunii
Acum, că dorinţa m-a învins.

Iar când dimineaţa a venit,
Ne strângeam cu înfrigurare,
Că ne-am iubit, că ne-am râvnit
Şi ne-a surprins raza de soare.

2 comentarii:

Anonim spunea...

imi place poezia ,versurile dar si melodia! pe mai departe.....

Anonim spunea...

DRAGUL MEU TRANDAFIR.
ITI DORESC SA FII ,
FLEXIBIL CA APA,
BLAND CA ZEFIRUL
RAPID CA LUMINA
SI PUTERNIC CA SPERANTA.