vineri, 5 decembrie 2008

Tu eşti izvorul cald din mine

Trecut-au multe primăveri,
De când noi doi ne-am cunoscut,
Trecut-au şi alte multe veri,
De când iubirea noastră s-a născut.

Mi-ai şoptit, ce-am vrut eu să aud
În lungile nopţi de iubire,
De îmi venea să te aplaud
Pentru atâta fericire.

Frumoasă eşti, ruptă din soare
Şi-aşa te voi păstra în minte,
Gingaşă, suplă ca o floare
Tandră şi foarte fierbinte,

Tu eşti izvorul cald din mine,
Care mă îndeamnă să trăiesc
Cu gândul zi de zi la tine
Şi să te iubesc, să te doresc.

2 comentarii:

.✿*E LENA*✿. spunea...

Ochii tai frumosi sa ii privesc as vrea
Si sa ramana mereu in mintea mea
Voi fi ce n-ai visat vreodata
Un vant care usor spre cer te poarta.
Voi adia doar pentru tine
Inima mea-ti apartine
As vrea sa-ti simt in noapte mangaierea
Atunci cand domina tacerea
Sa fiu ce n-a fost nimeni pentru tine
In lumea asta plina de suspine.
Cu drag...

Anonim spunea...

TOTUL IN JURUL TAU E ARMONIE.O OFERI TUTURORA ,DAR SI MIE...