sâmbătă, 20 decembrie 2008

S-au stins luminile peste oraş



S-au stins luminile peste oraş
La ora când noi ne întâlnim
Şi vieţii să îi dăm un alt făgaş,
Pentru că-n noaptea asta ne iubim.

Nu arde nici, măcar, luna pe cer
În noaptea asta întunecată.
La tine mă reped eu ca un jder,
Ca să te sărut încă odată.

Sufletul la iubire cheamă
Trupurile noastre arzătoare,
Care într-un glas încep să geamă
În inimi doar cu sărbătoare.

Am să mă înfrupt pe săturate
Din frăgezimea trupului tău,
Ce cu multă generozitate
S-a aşezat acum în patul meu.

Dorinţa toată ţi-o voi şopti,
În timp ce trupul dogoreşte.
Apoi cu patimă ne vom iubi,
Până ce noaptea se sfârşeşte.


2 comentarii:

Anonim spunea...

le scrii bine.....

Anonim spunea...

tot eu margareta iti trimit ceva:http://www.youtube.com/watch?v=ZEiAPdZ9QVk