joi, 4 decembrie 2008

Pe veci suntem bărbat-femeie

Dorul mă-ndreaptă şi azi către tine
Ca tot mereu în ale mele nopţi,
Cu braţele deschise să mă aştepţi,
Să-ţi deschid iar sufletul din mine

Să-ţi fiu eu soare şi să-ţi fiu şi lună,
Să-ţi fiu iubirea care înmugureşte,
Să-ţi fiu căldura care te-nfloreşte,
Să-ţi fiu eu viaţa şi nu o minciună.

Sortiţi pe veci suntem bărbat-femeie,
Suntem doi pomi ce au o rădăcină,
Atât cât viaţa zile o să ne deie.

Să ne fim unul altuia lumină,
Să ne iubim şi să ne adorăm,
Că fericirea nouă ne-o datorăm.


2 comentarii:

.✿*E LENA*✿. spunea...

As vrea sa fiu o stea nemuritoare,
A carei dragoste sa te-nfioare,
As vrea sa fiu o dulce adiere,
A carei dragoste in veci nu piere...
Tandretea ta e-un dulce chin
Si vorbele-mi devin suspin
Vibram mereu la ceas de seara
Precum arcusul si a lui vioara...
As vrea sa plang de bucurie
Ca acest dar mi-a fost dat mie,
As vrea sa ne iubim mereu
Si fericirea ta,sa fiu doar eu...
Cu drag...http://www.youtube.com/watch?v=9gTeCabakn0

Trandafirul spunea...

Elena,
"Dorul mă-ndreaptă şi azi către tine
Ca tot mereu în ale mele nopţi,
Cu braţele deschise să mă aştepţi,
Să-ţi deschid iar sufletul din mine"

Cu drag Trandafirul