sâmbătă, 6 decembrie 2008

A doua viaţă

Tu mi-ai dăruit a doua viaţă
Şi iubirea ta fără păcate,
Mi-ai oferit cu seninătate
Gura ta plină de dulceaţă.

Speranţele tale adunate
Ce toate mie mi le-ai oferit,
În schimbul clipei noastre de iubit
Sunt pure şi imaculate.

Trupul zeiesc, de alb învăluit,
Pe care mie mi l-ai dăruit,
Este de toţi invidiat, râvnit.

Pentru tot ce de la tine am primit,
Eu noua viaţă ţie ţi-o ofer,
Fără ca în schimb, ceva să-ţi mai cer.

http://www.youtube.com/watch?v=zXFHf8xZ1CA

4 comentarii:

.✿*E LENA*✿. spunea...

Mi-am deschis ferestre-n suflet,
Ca sa poti intra oricand,
Ochii mei sa te fereasca,
Si de ploaie si de vant.
Ti-am pus inima in palma,
De fragilitate plina,
Imi doresc ca niciodata,
Sa nu-i dai drumul din mana.
Gandul meu va fi cu tine,
Peste tot unde te duci.
Cand vei fi departe tare,
Sa-mi promiti,ca nu ma uiti.
Cu drag...

Trandafirul spunea...

Elena,
Da, da, este aşa
"Speranţele tale adunate
Ce toate mie mi le-ai oferit,
În schimbul clipei noastre de iubit
Sunt pure şi imaculate."
Cu drag Trandafirul

Anonim spunea...

Viata capata sens.....atunci cand iubirea pune stapanire pe fiecare
minut al ei,timpul pare a se fi condensat....iar sufletului ii este teama ca nu va avea destul timp pentru a iubi.....infinit.
http://video.neogen.ro/user/sandu1955/t6mh25nsy7ptabn4hxh2t0czuh6zzukt/

SUPERBE......VERSURI!

Anonim spunea...

IUBITE SCUMPINPREUNA,
NE INVARTIM SUB ACELASI SOARE,
NE UDAM SUB ACELEASI PLOI,
NE RACORIM CU ACEEASI ADIERE,
SUNTEM PAMANT,APA,FOCUL,VANTUL
ITI MULTUMESC CA INCA MA INSOTESTI.