marți, 24 aprilie 2012

ŢIE IUBIREA MEA ÎNCHIN



Să îţi învălui trupul cu privirea,

Să îţi admir silueta ta divină

Cu ochii tăi strălucitori de zână

Şi eu să-ţi dăruiesc ţie iubirea


În mâini sânii rotunzi, tari să ţi-i strivesc,

Să-mi arzi trupul cu a lor dogoare ,

Să simt iubirea ta ameţitoare,

Când dorinţa arzătoare ţi-o şoptesc.


Şi-n zori când s-o potoli furtuna,

Îţi voi şopti cu admiraţie,

Ca tine-n lume nu mai e niciuna.


Iar mâine fără invitaţie,

Numai la tine cu drag am să revin

Şi-n lume ţie iubirea mea o-nchin.



3 comentarii:

Anonim spunea...

Oare chiar mie imi este inchinata a ta iubire?

Anonim spunea...

CINE ESTI TU DE SCRI ASA CEVA ?
DE CE NU TE PREZINT?
CINE TE CREZI CA TOTUL E SCRIS PTR.TINE
ESTI NAIVA DRAGA ..
NE FACI DE RAS PE NOI CITITOARE FIDELE
DACA CAUITI AVENTURA CAUTA IN ALTA PATRE .
O SA MA PREZINT CAND O FACI SI TU
PANA ATINCI RAMAN SI EU
ANONOM 22

Unknown spunea...

Frumoase-s versurile tale
Frumos e tot ce scrii,
Iubirea ta pentru FEMEIE
Este unica in felul ei.
Sunt versuri care incanta
Orice suflet trist,
Sunt versuri care alina
Orice suflet zdrobit!
Si pentru toate astea
Eu,tin sa-ti multumesc!