luni, 23 aprilie 2012

Aşteaptă-mă













Aşteaptă-mă azi, când seara lin coboară

Că din depărtări voi veni, străbătând zarea,

Ca tu spre fericire să-mi arăţi cărarea

Şi s-alungăm a singurătăţii grea povară


Dacă-aş pierii, acum nu-mi pasă. Ştii bine,

Că tu eşti paharul de iubire, ce-l doresc,

Sunt fericit, sunt ameţit şi te iubesc,

Că eşti otrava ce-mi face atât de bine.


Când vinul cel mai fin, când spadă tăioasă,

Tu stropul de venin l-ai transformat în miere

Dulce ca fiorul nopţii de plăcere,

Cu şoapta dulce şi vorba ta frumosă.


Tu ştii să trezeşti a iubirii calzi fiori,

Ca să-mi aprinzi dorinţe arzătoare

Cu trupul şi cu inima dogoritoare,

Şi împreună, noi vom arde până-n zori…



4 comentarii:

Anonim spunea...

TE VREAU PRNTRU MINE !!

Anonim spunea...

TU MA VREI MOTANEL PE MINE ?
SAU AI PE CINEVA ?

IMI PLAC POEZIILE TALE EROTICE ..

Anonim spunea...

TE VREAU PRNTRU MINE !!

Anonim spunea...

DE CE NU RASPUNZI MOTANEL ?
SCRI PE PLACUL MEU
FELICITARI !!!!