luni, 30 aprilie 2012

Te aştept să vii



Te-aştept, să vii în visul meu de dor,

Te-aştept mereu cu nerăbdare.

Şi pentru a ne iubi în continuare,

Te-aştept să vii în visul de amor.


Când cu ochii frumoşi strălucitori,

În ureche mereu ai să-mi şopteşti,

Că doar pe mine-n lume mă iubeşti,

Voi fi cuprins de cei mai calzi fiori.


Iar în pat când o să cădem, pe rând,

Te voi săruta ca niciodată,

Să uit necazuri de altă dată

Şi doar iubirea îmi va fi în gând.


Chipul, trupul cu drag ţi le admir

Ochii mari, buze senzuale,

Şolduri largi, contururi mai domoale

Şi puritatea unui trandafir.


Când mă săruţi, gura mea să ardă,

Iar trupul cu dor să mi se-aprindă

Şi dorinţa-ncet să mă cuprindă,

Iar inima-n flăcări să se piardă.



Un comentariu:

Unknown spunea...

Frumos poemul,dar si clipul...
O imbinare perfecta...fondul muzical(voce Leonard Cohen,daca nu gresesc) cu versurile!...superb!
Felicitari Trandafire!...multumesc!

In valul noptii,cand stelele privesc
Si viu in odaie stralucesc,
Cu drag astept ca tu sa vii
Poarta inimii sa o deschizi.

La pieptul tau ma cuibaresc,
In ochi cu drag eu te privesc,
Cu sarutari dulci te dezmierd
Iar tu,dornic....

Sa-mi spui soptind ca ma doresti,
Sa-mi spui soptind ca ma iubesti,
Invaluiti in a iubirii val
Sa uitam de tot ce-i rau.