sâmbătă, 28 aprilie 2012

Mărturisirea



Mărturisirea ta din astă seară,

Povara care-ţi apăsa

Gândul, inima.

Pentru mine Domnişoară

A fost cel mai frumos cuvânt,

În şoaptă spus

Cu glasul dus.

Mi-ai spus de frământarea ta,

De nopţi în care n-ai dormit

De greul care inima

Îl tot simţea.

Mi-ai spus de şovăiala ta

De dorul care te tot măcina

În nopţile fierbinţi de vară.

Şi atunci în braţe m-ai cuprins,

M-ai strâns

Şi pătimaş m-ai sărutat,

Din gură aerul mi-ai luat

Şi cu drag mie mi te-ai dat.

În cea mai fierbinte noapte de dor

Cu nestinsul tău amor,

În mine ai aprins

Vechiul foc stins

Care de acum arde

Doar pentru tine,

Pentru iubirea ce-ai trezit în mine,

Pentru iubirea dintre noi.


5 comentarii:

Anonim spunea...

A cui iubire?
Nu poti iubi cu asa patima,decat o singura persoana.CINE??????

Unknown spunea...

MARTURISIRE
de Mateiu Ion Caragiale

Sufletu-mi e-o mare moartă oglindind un cer de jale,
Arse stânci o-nchid în groaza sterpelor pustietăţi,
Pe ea boarea nu adie, veşnic dorm undele-i pale,
Ea în negru-i fund ascunde înecate vechi cetăţi.

Sufletu-mi e-un turn de piatră care cade în ruină,
Iedera şi muşchiul verde zidurile-i năpădesc,
Strajă a singurătăţii trist veghează pe colină,
Şi în juru-i, seara, tainic, liliecii fâlfâiesc.

Sufletu-mi e-o floare rară ce muiată pare-n sânge,
Spulberată-i fu mireasma de-al restriştii aprig vânt,
E-o cântare-ndepărtată ce visări apuse plânge,
E o candelă uitată ce se stinge pe-un mormânt.

Unknown spunea...

RONDELUL MEU
de Alexandru Macedonski

Cand am fost ura am fost mare,
Dar, astazi, cu desavarsire
Sunt mare, caci ma simt iubire,
Sunt mare, caci ma simt uitare.

Esti mare cand n-ai indurare,
Dar te ridici mai sus de fire
Cand ti-este inima iubire,
Cand ti-este sufletul iertare.
Stiu: toate sunt o-ndurerare,
Prin viata trecem in nestire,
Dar mangaierea e-n iubire,
De-ar fi restristea cat de mare,
Si inaltarea e-n iertare.

Unknown spunea...

Trandafire,iti multumesc!
http://www.youtube.com/watch?v=_IdC-mq27jo&feature=player_embedded

Anonim spunea...

curioasa mai esti anonim ..
de ce ???
sigur ca iubeste,numai cine iubeste stie sa se exprime cu atata patima.. dar nu pe una ca tine fi sigura ..si hai prezinta-te odata
de ce te ascunzi in umbra anonimatului!!!
anonim 22