sâmbătă, 11 august 2012

Scrisoare in miez de noapte



Acuma-ţi scriu câteva rânduri,
Îţi scriu tot dorul ce ţi-l port,
Că mi-e dor de aerul din jur.
Vreau să-mi simţi gânduri, sentimente
Si tot ce mă frământă.
Ce vreau să-ti scriu? Mă străduiesc acum să scriu,
Da-mi stă un nod in gât, iar din cauza lui.
Mă simt emoţionat şi copleşit,
Da iubito mi-e dor, mi-e tare dor de tine,
Mi-e dor de tine, de iubire.
Iubirea e focul ce inima mi-o arde
Mi-o arde şi mi-e dragă,
Chiar de aş pieri-n văpăile iubiri
La tine, nici cu acest preţ, nu voi renunţa…

3 comentarii:

MAGDA spunea...

Frumos ,frumos....sa fii iubit !

Anonim spunea...

Nu ii vad rima unei poezii....dar e frumoasa dedicatia

Speranta Subtire spunea...

Ecoul vorbelor este ca dangatul clopotelor,le auzi ,le simti,le traiesti si le daruiesti cu emotie...
... cand le primesti,le primesti coplesit de emotie,uiti totul chiar si de rime.