vineri, 17 august 2012

În ceas de taină



Azi hai să ne iubim în ceas de taină,
Aşa cum ştiu să te iubesc doar eu,
Pe rând s-mi fi sclavă şi stăpână,
Iar eu sa-ţi fiu rob amant si zeu.

De cum coboară seara, până-n zori
Să-ţi mângâi trupul cu privirea,
Să-mi fi femeie şi să te-nfiori
Iubindu-ne, noi doi vom ştii ce-i fericirea.

Când te mângâi cu mâinile fierbinţi
Patima ce arde-n mine-ţi dăruiesc
Cu buzele flămânde mai puţin cuminţi
Să-ţi ating tot trupul şi să ţi-l iubesc

Şi-ncet să mă strecor acuma-n tine,
Ca să îţi sting nemărginitul dor
Prin mine vei cunoaşte tainele divine
Eliberând a iubirii fierbinte şi uitat izvor.

Iubirea mea toată ţi-o voi dărui,
Suflet, gând, trup, foc ţi le ofer,
Când pasionat, dezlănţuit ne vom iubi
Învăluiţi de patimă, pământ şi cer

Şi mereu rămânem o singură fiinţă
Ce arde ca o torţă strălucitoare
O inimă, un trup şi o dorinţă
Reflectând în ochi dorinţa arzătoare


6 comentarii:

Anonim spunea...

Si pe tine te deranjeaza cu asemenea prostii ..oare la cate femei mai scrie asa ceva ?? cate femei iubeste Trandafirul nostru ??


anonim xx

Unknown spunea...

Iubirea ta pentru FEMEIE
Vers dupa vers compune,
Cuvinte calde,gesturi tandre
Gandite si spuse din suflet!

Felicitari,Trandafire!...multumesc si
tine-o tot asa!

IUBIND IN TAINA
de M.Eminescu

Iubind în taina am pastrat tacere,
Gindind ca astfel o să-ti placa tie,
Căci în priviri citeam o vecinicie
De-ucigatoare visuri de placere.

Dar nu mai pot. A dorului tarie
Cuvinte da duioaselor mistere;
Vreau să mă-nec de dulcea-nvapaiere
A celui suflet ce pe al meu stie.
Nu vezi ca gura-mi arsa e de sete
Si-n ochii mei se vede-n friguri chinu-mi,
Copila mea cu lungi si blonde plete?

Cu o suflare racoresti suspinu-mi,
C-unzimbet faci gindirea să se-mbete.
Fa un sfirsit durerii... vin' la sinu-mi.

Diana Berlogea spunea...

DRAGELE MELE DOAMNE SI DOMNISOARE, de ce va impacientati? Va scrie un poet , nu un indragostit de persoana dv....sau, ma rog, nu de toate destinatarele...NICI Eminescu nu-i scria Veronicai sau altei muze! POEZIA ESTE O COMUNICARE CU O VALOARE DE SINE STATATOARE; NU ESTE O MAZGALITURA INTR-UN ALBUM PERSONAL...INVATATI SA CITITI "POEZIA" CA OPERA ARTISTICA; INAINTE DE A OFENSA UN AUTOR !!!

Unknown spunea...

Din pacate,li s-a mai atras atentia,dar probabil asa se pun ele in "valoare",jignind poetul si nu numai!Se pare ca nu inteleg ca este un blog de poezii,nu o adresa de messenger!
Cu toate rautatile unora,poeziile poetului raman deosebite,sensibile si pline de iubire!
Felicitari Trandafire!

Unknown spunea...

MA INTREB:DACA NU AR MAI FI RAUTATEA ASTA UNDE AM FI AJUNS CA NATIE?DOAMNELOR SI DOMNISOARELOR,DACA NU VA PLACE DE CE INTRATI PE PAGINA ACEASTA? NU ESTE OBLIATORIUL. DECIT SA SCOATETI LA IVEALA RAUTATEA...MAI BINE V-ATI PUNE PE TREABA. FELICITARII ,TRANDAFIRULE...INCA O DATA ESTI DE ADMIRAT!!!!!

Anonim spunea...

DOAMNELE MELE, OARE VOI CREDETI CA TRANDAFIRUL NE TRIMITE ACESTE POEZII FRUMOASE,CA E INDRAGOSTIT DE NOI? NU DRAGILE MELE, VREA SA VA ARATE CUM SA IUBITI SI SA NU MAI SEMANATI ATATA URA....