luni, 10 septembrie 2012

Speranţa iubirilor trecute


Nu-ţi reproşez şi n-am s-arunc cuvinte,
Nici triste lacrimi nu las din ochi să-mi curgă,
Un ghimpe e trecutul ce vrea să-mpungă,
Dar azi, zâmbitor păşi-voi înainte.

Un soare a apus, iar mâine-i un alt soare
La rozele în floare, dar tu ia aminte,
Că fericirea ca toate-i trecătoare
Şi vorbele rămân doar simple legăminte.

Iubirea mea rămâne al vieţii sanctuar
Şi voi zâmbi mereu la clipele trecute,
Ce amestecă în noi căldura unui jar.

A fost un ieri, astăzi un mâine ne răsare,
Inima fierbinte a clipelor pierdute
Lasă să curgă nopţi a-toate iertătoare…

7 comentarii:

Anonim spunea...

Esti un romantic incurabil ! Numai bine, Odorica

MAGDA spunea...

Ce sa mai reprosam trecutului, cu ce ne -ar ajuta, ce am mai putea rezolva? Important este sa -l acceptam asa cum a fost, cu bune , cu rele, sa tragem aer in piept, soare in priviri si sa pasim mai departe ....traindu-ne prezentul,tesand , urzind viitorul....incerand sa evitam greselile treutului...sa tragem invatamintele necesare! Frumoase versuri ...multumesc!

Unknown spunea...

pentru oricine ai scris aceste versuri...pentru mine reprezinta foarte multa tristete..dezamagire ...si cruntul adevar ca nu te poti de tasa de trecut!!!.sensibil...trist mereu in cautare..mereu neobosit.....sper sa -ti gasesti linistea ...pierduta!!!! sa revii...in prezent!

MAGDA spunea...

Frumos ai punctat ADRIANA! Ai surprins esentialul foarte bine! Oamenii care nu reusesc, nu au vointa necesara sa se desprinda de tarele , de experientele negative ale trecutului, sa si le asume ca facand parte din destinul ,drumul lor prin aceasta viata efemera...sunt oameni slabi ..spun unii...si nici ca as indrazni sa ii contrazic!Ei nu fac decat sa si chinuie prezentul cu tot ce presupune el....si sa -si anihileze viitorul...asadar sa -i lasam sa traiasca in trecut daca asa vor ei.....departe de lumea dezlantuita, de ochi si suflare omeneasca...ca oricum nu avem nici o putere magica...sa i ajutam! Ca si intr -o boala cronica, grava chiar....pacientul poate face minuni cu propria i vointa si gandire pozitiva...medicul si tratamentele lui sunt doar adjuvante ..putem spune!!Daca pacientul spune NU...boala face ravagii...fizice si psihice....De revenit in prezent? Hm,hm...grea povara...zau asa! Daca am deranjat cumva ....rog sa -mi fie sterse slovele...eu doar mi-am facut datoria de cititor fidel si prieten!

Anonim spunea...

frumos!

Anonim spunea...

Am invatat ca oricum ai taia
Orice lucru are doua fete
Am invatat ca trebuie sa te desparti de cei dragi cu cuvinte calde
S-ar putea sa fie ultima oara cand ii vezi
Am invatat ca poti continua inca mult timp
Dupa ce ai spus ca nu mai poti
Am invatat ca eroi sunt cei care fac ce trebuie, cand trebuie
Indiferent de consecinte - O. Paler

Unknown spunea...

SUPERB!