vineri, 31 octombrie 2008

Iubitul de departe

Lasă-mă, să fiu iubitul de departe,
Care-ţi bat acum la uşă prima dată.
În suflet găseşte-mi tu un loc aparte,
La tine să m-aducă şi altădată.

Primeşte-mă c-o caldă-mbrăţişare,
Urmată de o lungă sărutare,
Apoi o întreagă noapte de iubire
Ne va copleşi pe noi de fericire.

În noaptea asta să nu mai ştim ce-i dorul,
Stăpânul să ne fie doar amorul,
Iar în final spre aducere aminte,

Ne vom despărţi cu mii de jurăminte


http://www.youtube.com/watch?v=jmS41_JdVLg&feature=related

3 comentarii:

catalina spunea...

In fiecare dimineata-mi spui
Tinand in palme inca fierbinti
Soaptele adunate de pe trupul meu :
"Ochii tăi m-au învăţat
ce înseamnă albastru"!

Să găsim fiorul
In fiecare zi în palma celuilalt
Ca atunci când îmi spui
Bună dimineaţa, te iubesc!

Trandafirul spunea...

catalina,
manat de al tau dor
si de al iubirii fior
la tine voi veni
si ne vom iubi, ne vom iubi

Anonim spunea...

FII IUBITUL DE DEPARTE CARE-N GEAMURI NOAPTEA BATE .ADUCANDU-MI MII DE SOAPTE, DE IUBIRE SI AMOR .